Monday 18 June 2012

tamatlah riwayat TAHUN PERTAMA ^__^

oke. sila rujuk tajuk entry ..
dah tamat ?
mesti laaaaa ..
nk wat apa lama2 kat sini .
ahhahaha.
tadi berhempas pulas + berpeluh jawab paper kenegaraan dengan hatinya campur baur bahagia dah habis paper !
akhirnya berjaya kuar paling awal . *dari atin nagn tyra laa
haha


-sila buat2 nampak yang itu muka bahagia, hahaha! -


21/6/2012
- naik bas balik umah !
terima kasih pada yang nk menghantar :) sayang korang mampat2 !
to atin , GOOD LUCK TEST JPJ , sokeh xdpat anto aku .. janji sem depan dah boley jadi driver ok ?
ganbatte sayang ! fighting!



APA YANG MENARIK SEMESTER II ?


# 1 #

mesti la part jalan2 kan ?
AHAHHAAHA, 
oke sem nie kami dah sampai GUA KELAM and TASIK MELATI :)
KUALA PERLIS , C-MART , ALOR STAR , JITRA dan memang makanan kami dari dulu ..
kihkihkih


: hani : bahiyah : atin : ecah : zati : tyra


: KAMI :



# 2 #

dapat gelaran baru :) heeeee..
so, kanak2 sekelian alam ..
from now, call me ACIK ^__^
*kecuali ank2 kt uma,aku still k.long mereka*
HAHAHA..

excited kann ?
mestila ..
akhirnya berjaya bagi takhta k.long tue kat orang lain :)
hehehe ..
asyik2 aku jerkk  >.<

actually, memang dah lama nk jadi k.cik ..
so,kene la cari peluang kann ?
*NI BUKAN AKU NK KAWIN DENGAN YANG ADA GELARAN ABE CIK TAU !*
mereka lah yang bagi name tueee ..



dari depan : ATEH, ALONG, ACIK , UCU , ALANG , ANGAH


# 3 #

get a best course mate ever !
guys, thanks sbb jadi guru xrasmi saya ^__^
sangat2 percaya pada AZIMAT study group dari bace sorang2 , then gile sorang2 :)
HAHAHA


kembor xseiras saya , WANI HANI <3


banking oh banking !
make me SICK :(



# 4 #

dapat jadi AJKS ?
macam mimpi ..
hahahah :P
seronok ker ?
mesti...
sbb dia punya tawaran tue yang buat aku xsabar2 !

kelebihan menjadi AJKS :
- boley pilih bilik sendiri.
- boley pilih sapa roomate sem depan .
- xkan kene apung .


see ?
sem depannn dapat ROOMATE baruuuuuuuuuu !


isyaallah , future roomate to be :) FATIN SYAHIRAH :)
ngah , 
- kita bangun lambat sama2 .
-  kita mandi lambat sama2 .
- kita tidow sama2 .
- kita buat assigment same2 and study same lam bilik next sem yup !
*padahal xsama course.



dear roomate this year,
: thanks 4 everything :)
: xpayah nk sentap2 sangat ! sem depan aku dah xley marah2 hang !
: jgn salah sangka aku xsuka dok ngan hang plak , you are one of the best roomate ever !
: tapi apa salah kita tukar angin kan ?hang mesti boring asyik ngadap muka aku kannn ?
: ala,sebelah bilik jerk pun ! hikhik *kalau dapat
: SELAMAT BERAMAH MESRA aisah hamed n noor athirah for the second year :)
: bongsu n kedua bongsu jgn nk gadoh2 plakkk ! HAHAHA
: tyrah , sila buat list peraturan kat dia, and belajar marah dia sem depan ! ahah



ALONG , ATEH ..
korang mesti hidup aman dan damai punya berdua sem depan :)
tapi xpa, kami ada untuk mengharu birukan hidop kalian !
ingat boley tinggal aman ker ?
ahhahaha !
sem depan beli stok makanan bnyak2 yerrr .. 
bleh g curi . opssss , ambik !
hahaha ..




so PROUD have them in my life !
TERIMA KASIH TUHAN, 
kekalkanlah bahagia yang sedang aku rasa sekarang :)


so, korang ..
acik balik awal JANGAN NAKAL2 !
dan yang paling penting .
JANGAN PERGI BERSUKA RIA SEPANJANG KETIADAAN SAYA YER !
kalau tak merajuk 3 tahun .
hahhaah
TAKE A GUD CARE OF YOURSELF :)
SELAMAT BERCUTI DAN MEREHATKAN MINDA :)
dan yang paling penting , GUD LUCK PAPER EKONOMI !
aja aja fighting !

ingat plan kita , 
NEXT SEM BORONG KAT PADANG BESOR n LANGKAWI OKEY !
sila cari pintis bnyak2 !
ahahahaha


like that song says , 
You can count on me like 1 2 3
I'll be there :)
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there :)
Cause that's what friends are supposed to do !


dear UUM, 
please take care of them as good as i do :)
*perasan
hahahah .. 



tell the world that i'm coming home !
yeeehaaaaaaaaaa !
GUD BYE UUM :)
selamat tinggal tahun  pertama , 
selamat datang first semester for the second year !




entry panjang,
TERIMA KASIH pade yang bace sampai habis.
TOCE pade yang view gambar jerr .
THANKS pada yang tengok aje, xbace .

THANK YOU !


7 comments:

noor athirah said...

hahahahaha.. bahaye nie.. sem dpan xboleyh nk bli stok2 byk2.. t ada maling nak copek!!!!!!!! hahahaah acik2.. kao g balik cepat2 sane!! hahahhaaha

Tiha Bercakap said...

wah youuuuu . bahagia ! (:

Honey Fatyrah said...

@tyra .. amboi dik, hang alau ceq naaa .nnt aku xdak hang rindu nk gadoh plakkk .. ahahah :)

Honey Fatyrah said...

@tyhalee .. heeee , always sayang :) awak pun wat saya heppy gaakkkk ^__^

misZ eYeNa MarDyyA said...

sdap dy abs doh setahun..!aku ni setahun pn xmsuk ag gno kiro0...?hahaha..eh,psal mu nk naek JB 24 2 aku bereh jh,,aku tggu mu jh ni,,abah aku pn mace nk prambak suh g jh,,hahaha..tnya skmo dek pong..aku naek skali nga mu kea 24 ni..?ko mu sore..? miss u big-big.. :*

Honey Fatyrah said...

heheheh :) mung xmasok ag gak, aku grade dulu laaaaaa ! ahahah , bereh3 .. 23 kito g beli tikett :) aku sapa 21 male, 22 rehet dumoh ..cewahh , pah 23 aku tubik kre kito g beli tikett .. deh3 ? *hug3

misZ eYeNa MarDyyA said...

ok..aku mikir g2 gop...!kito nk naek pg ko tnghari ko ptg ko mlm ko..??hahaha

Post a Comment

any comment?