Friday, 4 November 2011

RinduMereka :)

tajok nak good-good jer kan ?
hahahhaaaha..
aq update sbb aq rindu kat 'diorang'
sape ?
ni haaaaaaa !


waaaaa ..
sumpah rindu korang sangat-sangat :)



sebenarnyer,tadi dok kemas-kemas buku .. mase kemas-kemas tue ..terjumpa buku yang diorang semua ader conteng-conteng :) bila bace balik , waaa.. giler-giler membuak-buak rindu kat diorang !
macam-macam ayat ade kat dalam..hahhahahaa


ila kata :


"i always behind you as u'R supporter ,there's nothing to be afraid of as long as you still have me "

"lar tahzan ... may hoo naa :)"

p/s : waaa ,love you sis !


aini kata :


"masa depan yang cerah berdasarkan
pada masa lalu yang dilupakan,kamoo xdapat melangkah dengan baek dalam kehidupan sehingga kamu melupakan KEGAGALAN dan RASA SAKIT HATY :')

P/S:betul,lony baru aq sedar :) bila ader rasa dendam dan ashik fikir kita GAGAL,memang xkan ganjak dari tempat sama ;)heee .. love you mok sue naa :)


norsya kata :


"Kullu Yaumi Hub ! "
means:tiada cinta lain selain kamu !

p/s: betul dop eja tue sya ? heee .. 
tiada cinta lain selain kamoo juga :)
love you much2 !


aziey kata :


honey..
be good ok ? always smile :)

p/s: insyalah g-nah :) i will .. as long as you with me :)


aina kata :


honey ,
: apa keadaan sekalipun , senyum !
pengubat segalanyer :)
: averytime you need , i always there :)

p/s:banyop ag ena oyak ;) semo ader ale otok ..tapi malah tulis , takot yor ngepek :) muahhahha ...
apa2 pom aq saye mung ! sangat-sangat :)


guys,thanks 4 evrything :) 
saranghea you all :)

2 comments:

misZ eYe-zUe said...

hehehe..hny..!rjin benar update blog..!aku ni jak ari2 ag xtlis2 ag psal mu,,hehehe..nti la da msa..

HaniFatirah RazaLi said...

xayoh dop ngato kow aq larh ..:P, sajow2 jah , doh aq jupo buku tue .. aq tulis larh ! muahahhaha

Post a Comment

any comment?